Håll koll på Göteborg

Jag kommer att åka hem till Närkeslätten över midsommar.
Eftersom jag alltid brukar vara utomlands när denna högtid infaller och eftersom att det är en svensk tradition så har jag ingen koll på hur man ska fira.
Okej jag vet att man ska äta sill och potatis, dansa runt midsommarstången och hoppa runt som små grodor.
Sen får vi inte glömma det viktigaste av allt, midsommar är nämligen skapad för att man ska ha en anledning att dricka nubbe mitt på blanka dan.

Hur som helst. Det är inte helt klart hur firandet kommer att bli, det enda som är klart är att jag åker hemåt.
Så, jag kommer inte ha koll på Göteborg över helgen.

Vill du ha koll på Göteborgs kändisar kan du klicka här för att göra kändistestet.
(Jag fick 9/10 rätt)

Truely Yours





Kommentarer
Postat av: emilia

hoppas du har haft en bra dag!

2008-06-19 @ 18:48:07
URL: http://eemiliaas.blogg.se/
Postat av: emilia

hoppas du har haft en bra dag!

2008-06-19 @ 18:54:40
URL: http://eemiliaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0