Fusk?

Jag vet, kära vänner. Jag har inte skrivit någonting på eeevigheter.
Händer det ingenting i Göteborg kan man fråga sig...
Det skulle även jag kunna fråga mig, för jag befinner mig inte i Göteborg.
Nej jag vet, jag fuskar...

Någon skulle kunna tro att jag redan efter en vecka i Götet har en sjudundrade hemlängtat så att jag bara var tvungen att åka hem.
Så är det emellertid inte, klart att det är skönt att vara hemma och träffa familj och vänner, men jag tänkte att jag skulle passa på när det var långhelg.
Min familj åker nämligen på semester nu i veckan och blir borta närmare 4 veckor (nej jag är inte avundsjuk) så mamma ville att jag skulle komma hem.

Så ligger det till. Och visst känns det lite som jag fuskar, är liksom inne på Idas territorium.

By the way så såg jag och mamma en kändis igår när vi var i Örebro. Jag kände iofs inte igen honom men han var tydligen politiker och satt med i regeringen eller nåt...Men som sagt, jag ska hålla mig till min stad. Hehe.

Tidigt imorgon bitti åker jag tillbaka till Gbg, då blir allt som vanligt igen.

Truely Yours








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0