Ett dygn i huvudstan som har vart bättre än hela julhelgen -07

Iförrgår fick jag ett sms. Spontan fråga: Kan jag komma till dig imorn?
Självklart hade jag mina armar öppna för min kära kusin som rullade in på centralen kl. 14.57 igår.
Lite matlagning, balkonghäng och allmänt skitsnack innan en resa mot Långholmen planerades.
Skrattstock 2008 var i fullgång med 3000 vindrickande, solbrända och härliga besökare sittandes i amfiteatern.
Det blev två och en halv timmes lång skrattfest med Björn G:son som huvudakt.
               

Solnedgång och promenad med tre stiliga killar och sedan sängen för att vakna av solsken.
En kaffe på balkongen och sedan bar det av mot Söder. Hittade ett nytt café som måste få caféernas egen Oscarstatyett om nu en sådan café-tävling existerar. Blå Lotus.
Nu blir det en svensk klassiker från -94.

Måste avsluta med en hälsning till Emma.
Stackars alla nyfödda göteborgare som kommer vara -08:or hela livet.

Hej hej hemskt mycket hej
Aina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0