campinghundar

CAMPINGHUND
Jag har tänkt på det där med kamphundar. Är de verkligen så farliga som alla säger.
Man läser om hundar som attakerat människor så de har skadat sig och blivit bitna.
Men jag kan verkligen inte se det framför mig, att en liten camphund skulle vara farlig.
Tänk, den måste ju ganska dålig kondition med tanke på att det bara blir flintastek och potatissallad och billig öl från tyskland som intas. Dessutom är det statiskt bevisat att svenskarna inte är så hurtiga på sina semestrar som de gärna vill framstå att vara.
Och kläderna man har då? Är de skräckinjagande? Knappast!
Så vart kommer all rädsla för campinghundar ifrån? Jag fattar inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0