Back on track

jag vet med mig redan från början att jag har låtit er vänta alldeles för länge på en uppdatering från mig, Helsingfors och Stockholm (har ett och annat därifrån med). Och jag vet med mig att jag inte kommer orka ge er fullständig info i detta inlägg heller. Men jag säger som så här, har sett en hel del under mina fyra dagar i Helsinki... Så länge vill jag bara ge en stor kram och eloge till mina eminenta medskribenter, ni är ju alldeles fanastiska på att blogga!

Och i eftermiddags såg jag Blossom på T-centralen, bara en sån sak!  Det ni... 
För övrigt såg hon väldigt sportig ut, jag antar att hon lever som hon lär..






Fortsättning följer med bildbevis ovs. (vilken cliffhanger det blev)

Keep in touch 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0