23.54

AINAEnsam på kvällen när den förbjudna huvudvärks medecinen börjar släppa kommer tankarna krypande tillbaka.
Vad håller jag på med? Vad vill du göra med ditt liv?
Äh jag viftar bort frågorna som om de vore knott i luften.
Vill inte höra mitt eget tvekande och eftertänksamma luddiga svar.
Att helt plötsligt bara bo på två ställen istället för tre är en förändring som nog långsamt skett inne i min hjärna.
Inte förren jag slog igen den självlåsande dörren utan några nycklar med mig blev det fruktansvärt påtagligt.
För att några minuter senare tänka att det jag kommer sakna mest är Ica affären. Jag måste ha varit i chocktillstånd..

Nej så jävla deppig är jag faktiskt inte. Känner mest att jag skulle behöva en tredje säsong med Anders och Måns, eller en Johan Widerberg-film. Eller ett par nya skor.

Ja här ser ni hur glad och lättsam jag var medan lägenheten tömdes i lördags.
Tror det är något tillfälligt avbrott i min hjärna emellanåt.

Föresten så vann den där pissande tjuren alltihopa.
Grattis till dig då.


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0