22.52

Största delen av denna dag har tillbringats i solen, vid poolen hos min mor. Riktigt nice. Och ett intressant samtal uppstod med henne. Vi disskuterade Örebro och jag berättade att vi hade haft föreläsning med VD.n på Örebro kompaniet, Björn Fransson. Det ena gav det andra och slutade med att Mamma säger: Ja det där Överraskande Örebro, vad är det för något? När jag hade förklarat det hela med varumärket och så vidare säger hon följande: Det är väl inget överraskande med Örebro, det finns ju inte ens en parkering!
Kanske inte låter så kul, men hon var verkligen en Typisk Neggo-närkebo när hon sa det, haha. Jag kontrade med att säga att det var överraskande dåligt med parkeringar, vilket hon godkännde.

Sedan åkte vi på Fot-SPA hos Pink ladies, det var en skön avslutning på dagen. Han även med att kolla in lite Open ART på Central stationen. Nice! Riktigt mysik idé.

Så här såg det ut!




Och här i tillbringades en stor del av dagen! =)






Imorgon är det nya tag!

Love
None

Kommentarer
Postat av: aina

vad gör du exakt på din lia? =)

2008-06-02 @ 23:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0