14.32

Det har varit väldigt mycket snack, skriverier och tänk (i min hjärna) på alla dessa standup komikerna som cirkulerar i världen för tillfället.. eller för altid?
Hörde Soran Ismail på radion idag och hans kommentarer om Björn Gustavsson var intressanta. "... bara för Björn larvade sig i Eurovision.."
Även vår allas egen Henrik Schyffert har skrivit ett blogginlägg om denna Björn. "Det enda som inte är på låtsas när den snubben står på scen det är dom blonda lockarna."
Vet inte om det är min egen skam sedan Melodifestival-efterfesten och min fulsnygga kommentar till det unga stjärnskottet som gör att jag blir en aning anti.
Men känns det inte som om hela den där heja Björn grejen är jävligt mycket igår?
None
Tack för mig

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det är INTE Schyffert och dom som skriver på 1000apor. Det är Schulmans som försöka driva med Killinggänget.



L

2008-06-10 @ 06:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0