rassle.org

Fan jag börjar bli riktigt Emmaboda pepp. Går runt och tänker på vart vi ska ha campet, alla atteraljer som gör Lasercampet till Lasercampet som måste med.
Drömde om rassle inatt. Fy fan vad jag älskar den festivalen. Det är som om Emmaboda är en stormvind och jag är fångad. Eller som om Emmaboda är en pojke och jag en häst. Kan nog inte ritkigt beskriva den här kärleken i ord.

Dessutom är det så många bra band i år också. Mest ser jag fram emot Justice, Division, Krunegård och MotoBoy. Men det finns tiotal mer artister som är ett måste.

Här är bilder från Emmaboda 2006.
Festivalen som myntade uttrycket. "Ingen kan allt men alla kan supa."

  aina o jennie 

Här är några bilder från Emmaboda 2007.
Festivalen där jag myntade "Fattar du påängen? Nä för vi är i skogen! HAHA"

 

Klicka på dem för att få dem större.

HejHej Hemskt mycket Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0