The Boss

Jag vet inte riktigt hur det har sett ut hemma hos er men jag förutsätter att det är Göteborg som sätter tonen för resten av världen så ni har säket inte undgått den hysteri som kretsat kring Bruce Springsteens spelningar på Ullevi.
Det var stort.

Jag ska dock inte sticka under stol med att jag faktiskt är rätt dålig på Bruce och när Sandra och jag hade pic-nic utanför Ullevi med lite vin och jordgubbar för att tjuvlyssna så kände jag väl igen ca 5 av alla låtar på hela konserten.
Det kunde ha blivit sex stycken låtar men den låten som vi väntade på kom aldrig, tydligen spelade han bara den på fredagen.

Konstigt nog sjunger The Boss refrängen på svenska:
Baaaaarn, under Joels sä-ääng











Kommentarer
Postat av: pelle

Jag var där, på fredagen alltså. Vilken låt väntade nu på?

2008-07-09 @ 21:37:37
URL: http://pellespersonliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0