Sex säljer...

Jag pratade med Aina häromdagen. Länge. Efter samtalet kom jag att tänka på att jag saknar henne. Ni ska veta att hon är en väldigt inspirerande människa. Hur som helst så pratade vi bland annat om bloggen och framtida planer.
Jag kom att tänka på en sak som skulle kunna generera många fler läsare.

Sex.

De flesta, vare sig de erkänner det eller ej, gillar att läsa om sex. Hur som helst så tänkte jag vara väldigt utelämnande och skriva detaljerat om mitt sexliv för att göra bloggen populär. Håll i er!




































Det var väl allt. Undrar ni något är det bara att höra av sig.




Kommentarer
Postat av: aina

haha, ska det vara blankt, vitt? haha. betyder det att det inte finns ngt sexliv? hahah

Så genialiskt haha.. gjorde min dag.. hahha fan vad bra.

saknar dig med kompis!

2008-07-16 @ 19:13:39
URL: http://stadstrio.blogg.se/
Postat av: aina

du är min idol. fan vad jag älskar ditt sätt o tänka..

2008-07-16 @ 23:51:30
Postat av: aina

du är min idol. fan vad jag älskar ditt sätt o tänka..

2008-07-16 @ 23:51:53
Postat av: aina

du är min idol. fan vad jag älskar ditt sätt o tänka..

2008-07-16 @ 23:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0