Oh summer time

Det är sommar. På riktigt känns det verkligen som sommar, det är varmt och man hänger vid badet.
Me like!
En tanke som slagit mig är att jag tycker att folk över lag är mycket snyggare på sommaren än vad de är på vintern.
Igår var jag och badade och det finns oerhört mycket snygga killar att titta på.
Inte bara det faktum att dem är halvnakna (egentligen så kan jag tycka att killar är snyggare med kläderna på) men brunbrända och avslappnade spelar de volleyboll och sånt där, snyggt.
Folk är gladare och jag vet att det har nåt att göra med solens strålar som gör att kroppen producerar endorfiner, eller vad det är, som gör att man blir glad. Men på nåt visst känns det konstigt, hur mycket sommmar och sol har vi egentligen här i Svearike? Lever vi mer än halva året för att under några få veckor blomma ut, må bra, vara snygga, glada och avslappnade?

Isåfall säger jag bara Njut!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0