Nästan som festival...

Och så var det det här med Karlstad.
Ett tält och tre tjejer under en helg i Karlstad = party och jäkla mycket roligheter.

Jag och mina vänner V och E packade sovsäckar och tält för att följa upp förra årets succé, en partyhelg på Skutbergets camping utanför Karlstad. En företeelse som numer är tradition...
I fredags eftermiddag lämnade vi Närkeslätten bakom oss och vädret var grått och himlen bestod av regntunga moln. Då och då under resans gång passerade vi genom skurar av regn men det var inte förrän vi kom fram till Skutberget som molnen sprack upp och till och med solen valde att titta fram.
Så hade vi bekräftat att solen alltid skiner i Karlstad.
Vi slog upp vårt tält och därmed var campingen igång och det var festivallik känsla som ingav sig...


Fast lite mindre människor...

och lite mindre musik...

och lite mindre lera...

och kanske lite mindre öl,vin&sprit..

esch, förmodligen var det inte ett dugg likt,
vad vet jag, jag har aldrig varit på festival.


Hur som helst hade vi rikitgt kul.


Kommentarer
Postat av: aina

Jag tror seriöst du måste följa med mig till emmaboda. tänk Justice, kristian anttila, markus krunegård, slagsmålsklubben, familjen, maskinen, miss li, kapten röd, doktor kosmos o många fler. Dessutom träffar man så sjukt mycket roligt folk (mig tex.). Emmaboda är festivalen i humorns tecken, det brukar jag se till genom att gå runt hela dagarna och berätta roliga historier för mina medmänniskor. Vill du bli min kompanjon?

Dessutom ser det ut på bilden som om du har tillgång till ett helt infernaliskt perfekt festivaltält! OSA senast 29 juli 2008

2008-07-14 @ 21:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0