Mina favorit-björnar...

Nu när jag ändå är inne lite på ämnet känner jag att det är dags att publicera min björn-lista.

1. Bamse - självklar etta, han är ju trots allt världens starkaste björn...

2. Björn Borg - idrottsmannen som blev ett varumärke. Man måste beundra honom om så inte för tennisen så för kalsongerna.

3.  Björn Ulvaeus - vad ska man säga, en man som lyckats hyfsat bra va...?

4. Nalle Puh - Puh är väl också en björn som gjort hyfsad karriär...

5. Björn Gustafson - orginalet! Jag har nog aldrig sagt till nån, men jag var kär i drängen Alfred när jag var liten.

6. Björn Gustafsson - uppstickaren. Visst han är rolig och charmig men känns bara lite väl hypad...

7. Björn Rosenström - man kan inte annat än beundra honom för hans göteborgighet och komiska texter.

8. Bumbi björnarna - snälla och rara, helt underbara!

9. Björn Skifs - me love Drömkåken! (om jag hade varit Aina hade han nog kommit högre upp på listan)

10. Björn Hellberg - en av de få björnar jag mött i verkliga livet. "Vi är kollegor" sa han till mig...

 11. Björn Kellman - han kommer alltid att vara Pelle Svanslös. (Har sett honom in real life också) 

12. Björn Afzelius - "det sägs att ovan molnen är himlen alltid blå"

 13. Björn Lind - sprintar så att jag blir fartblind! Kommer aldrig glömma hans OS-guld i Turin 2006.

14. Björn Ferry - är man världsmästare i skidskytte så ska man väl förtrjäna en plats


Sist men inte minst vill jag hedra min gamla naturkunskapslärare...

15. Björn Wennberg - helt omotiverat varför han egentligen ska finnas på min lista för jag har fått mina MVG:n redan

Vilken är din favorit björn?



Och nu fick jag tillfälle att publicera denna bild också...






Kommentarer
Postat av: aina

du glömde programmet Heja Björn!

2008-07-02 @ 16:38:36
URL: http://stadstrio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0