I had a dream

Okej vänner, detta börjar bli allvarligt.. Jag drömde i natt att jag såg typ 5 kändisar när jag var ute på stan.. Kommer inte ihåg vilka det var riktigt, men jag vet att jag tänkte, "Ha, nu kan jag skriva på bloggen att jag har sett fem kändisar, det är minsann mer än vad Aina och Emma kan!" haha.

Tror att det här kändisspaneriet har stigit mig lite åt huvudet..

Hände en rätt så pinsam sak igår på jobbet.. Det kommer in en amerikansk familj som ska bo på hotellet. Mamman i familjen pratar med mig (på engelska) och snart kommer pappan fram med kreditkort och ska betala och jag ger dem nyckeln och så och förklarar hur det ligger till med stängningstider frukost osv. (på engelska). Familjen går upp och jag noterar att de kan vissa ord på svenska, kul tänker jag, de har säkert släktingar här i Sverige..!  Sen tittar jag igen på deras bokning. Han har ett svenskt namn också, vad roligt! De är svenskättllingar! hinner jag tänka innan pappan kommer ner igen och säger till mig. Jo vi skulle ha sånna där biljetter till badet också (på perfekt svenska). När vi har pratat vidare en stund så förstår jag att han är en svensk som flyttat till usa. haha. Pinsamt att man är så dålig på engelska och sen så hade jag inte ens Behövt använda mig av den!! haha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0