Fem av fem toasts

Jag säger bara shit, shit, shit!
Min kompis Sandra har varit här hos mig i gbg hela helgen nu.
Och vilken helg sen. Jag kan bara citera en väldigt vis man: kanonkul!

Vi har stiftat många nya bekantskaper denna helg och vimlat massa med Bruce-fantaster som har invaderat staden.
En av guldkornen från helgen tänkte jag bjuda på bara för att det var så otroligt.

INT. Damernas toalett, nattklubb Trägår'n vid stängningsdags.

OKÄND TJEJ:
Du i båset bredvid, har du toalettpapper?

EMMA:
Nej det är slut. Man får skaka, hehe...

OKÄND TJEJ:
Okej, det är så de jobbar på det här stället.

EMMA:
Sandy har du toalettpapper?

SANDRA:
Nej, jag tog precis det sista.

EMMA:
Okej...

Senare när vi kommer ut ur våra bås...


SANDRA:
Meeeen guuuud, det är ju du Madde!!!

OKÄND TJEJ (numera känd som Madde):
Men hej!! Vad gör du här!?!

SANRA:
Jag är här och hälsar på min kompis.


Det visar sig allså att dessa norrlänningar träffas i Götet, på en nattklubb som precis ska stänga varav vi är de tre sista kvar på toaletten. Vad är oddsen på det?
Rätt komiskt var det iallafall.




Kommentarer
Postat av: Emma

Hahah, nej va roligt ; )

2008-07-08 @ 23:08:54
URL: http://emmisjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0