En hemlig beundrare?

Det ringde precis på vår hemtelefon.
Vi är tre stycken hemma men ingen lyckades svara.
När jag tittar upp numret på eniro så tillhör numret en man från Stockholm.
Han har ett ovanligt namn, men det är inget jag känner igen. Adress: Johanneshov, Stockholm.
Kollar upp på facebook och killen är född 8 april, 1986. Jag kan se hur han ser ut, vad hans vänner heter (168 st) och hur dem er ut. En frisökning på google visar att killen bland annat har ett, som det verkar, väldigt framgångsrikt webdesignföretag tillsammans med två andra kompisar varav den ena driver en blogg tillsammans med en tredje kompis.

Jag undrar bara. Vad ville han oss?







Kommentarer
Postat av: Aina

självklart ville han signa oss, stadstrion, till deras nystartade bloggsatsning o ge oss en sådär 30 000 var i månaden för att blogga.

EMMA; RING UPP HONOM!!!!!!!!!!!!!!

2008-07-14 @ 21:32:46
Postat av: Billy J.

Kul det där...

We have the world at our fingertips.

2008-07-15 @ 10:33:28
URL: http://insidelingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0