Brotten som skakade sverige del 1

samma bild som jag la upp igår som framsida!Så nu var tidningen köpt och läst.
Mycket bra.
Bra sammanfattning på Clarks kriminella liv och lite detaljer som förr varit oklara. (Och det betyder väl inte alla gånger att det de skriver är sant, det är ju ändå en kvällstidning)
Detta ska bli sommarens samlar grej ändå. Får köpa en tillräckligt stor pärm och ordentliga plastfickor att förvara dem i så de finns kvar i gott skick i hela mitt liv.

Så då var det poäng sättning:
Första delen får 5 av 5 påäng (fast jag är påkontor)

Föresten, om ni inte orkar läsa kan man ladda hem hela bilagan i en ljudfil och lyssna!
Klicka här

Hejs

Kommentarer
Postat av: Sara

Inte visste jag att han kom från trollhättan.

Jag fick mig en funderare och funderade på varför han inte fått en stjärna på storgatan när Lena Endre har fått en.

2008-07-06 @ 16:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0