Blogg beroende..

Jag har gått och blivit mer eller mindre blogg beroende. Inte av att blogga direkt kanske(ber om ursäkt för detta), men av att läsa bloggar. Det är så himla kul! Egentligen är det ju bara massa nonsens som folk skriver (för det mesta). Men det är väldigt spännande ändå tycker jag! Brukar gå in på bloggtoppen och läsa de som ligger i topp 10 ungefär (fast bara dem som tilltalar mig). Och så läser jag några till förutom det. Kan verkligen rekomendera er att göra detta, det är som att läsa en bok som aldrig tar slut.



Just nu är jag på jobbet, har haft massa matgäster här och då får man jobba järnet, så jag förtjänar nog lite bloggning nu tror jag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0