Ännu en beundrare

Det har aldrig varit och kommer aldrig att bli min mening att hänga ut någon på den här bloggen. Oftast handlar det tvärtemot att hänga ut sig själv. Med detta inlägg tänke jag bara visa hur grymt dum jag har varit, och ibland är mot personer. Mina vänner har även klagat på detta.
Jag är väldigt dålig på att svara på sms.
Ofta börjar jag till och med skriva svar men glömmer det halvvägs så sms:et blir 2 timmar försenat, annars tänker jag att jag ska svara senare och glömmer det totalt.
Men just i detta fallet handlade det bara om att jag var så där idiotiskt dum som jag hatar när folk (läs: killar) är mot mig. Man dissar helt enkelt.


Hej hej. Hoppas allt e bra! I och med att du inte svara så förmodar jag att en dejt inte var av intresse : ) aja du får ha det bra iaf. Kram


Till denna historia hör även att killen ifråga försökte bjuda med mig och Sandy på efterfest 05.00 utanför Burger King på Avenyn en fredagnatt. Vi sa nej och samtalade allt som allt i kanske tio minuter, men jag gjorde tydligen ett väldigt gott intryck och han hörde av sig under några dagar efteråt. Jag ville däremot inte inge förhoppningar av att jag hade intresse så jag slog dövörat till helt enkelt.
Det är taskigt men det är ofta rätt effektivt. Jag har själv blivit utsatt för det och vet hur hårt man kan ta det så därför tänker jag försöka rädda situationen lite.
Jag får komma på nåt bra svar till den här killen utan att vara ännu taskigare..

(p.s han skulle aldrig hitta hit så det finns ingen risk att han skulle läsa detta)

Efter det kan jag kanske somna med lite bättre samvete.

Godnatt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0