Associationer

Nu har jag tvätttid att passa. Är ledig imorn av ngn anledning så jag kan tvätta så här sent utan att få gå-o-lägga-mig-ångest, tur.
Ida o Robin var här förut o bjöd på vin. Trevligt. Kul o se dem igen det var ju några veckor sedan.
Robin berättade att han sett Martin Melin på T-centralen förra veckan. Och Martin Melin är ju tillsammans med Camilla Läckberg och de bor i ett hus i Gamla Enskede, där Ida o Robin har sina släktingar o ska få låna sovplats inatt. Gamla Enskede är en finare stadsdel än bara Enskede säger Alex Schulman som är gift med Katrin Schulman som gör en fenomenal version av Doreen 21.30 på tusenapor. Ennan som gör en fin imitiation är den här gubben.



Kommentarer
Postat av: al

Eh, a det kan jag verkligen förstå! Flimmerfilmer är ju ingen höjdare, har också hittat sånt på en del band där det på "innehållsförteckningen" står nån man vill kolla på... =/



Nja, om de repriserar det så tror jag inte att de klipper, de är ju inte så elaka mot just henne... Det är ju värre för Mona Sahlin X))



al

2008-07-21 @ 23:50:57
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0