Associationer 2.0

Med tanke på Ainas associationer har jag precis (igår) läst ut min bok, Stenhuggaren som är skriven av Camilla Läckberg. Kom att tänka på att hon i slutet tackar sin man Micke och inte Martin Melin. Martin och Camilla har bara träffats sen i slutet förra året, sedan båda gått igenom skilsmässor. Då kom jag osökt att tänka på att en annan som skiljer sig, från mängden, och det är Johan Glans.
Detta framträdande är genialiskt och gör det helt logiskt att jag också vill bli stå-uppare.  Take a look...




Titta förövrigt in på Camilla Läckbergs hemsida, där kan man tävla i en skriktävling genom att gissa vilket av skriket som är ett dödsskrik från en människa. Kreativt och roligt Camilla!

Nu ska jag sova, natti.


Kommentarer
Postat av: aina

Man behöver inte stå upp för att vara ståuppare hihi



http://www.odelberg.se/

2008-07-22 @ 00:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0