There are so many special editions out there

De som finns  min umgängeskrets vet att Special edition är ett vanligt förekommande uttryck i mitt vokabulär. Det beskriver för mig människor med extravaganta egenskaper eller personligheter. Och oftast inte i en positiv bemärkelse, hade ett exempel inne på jobbet härom sistens!

För er som känner mig vet ni även att jag har lite speciella lill-fingrar, dem är ovanligt korta!! hAha, låter som jag är missbildad, och det är jag ju med, men inte så illa som det låter kanske :P Hur som helst kom det in en man, och vi stod och diskuterade en stund, rätt var det var fick han syn på mina händer och kommenterade att dessa var små, jo visst är dem små.. Sedan fick jag höra en lååång historia om hur mannen hade varit inne på en mack och fått en kommentar om sina händer att de var stora och såg svullna ut.. Så här i efterhand så kan jag hålla med :P Sedan ville han ha hjälp med ett par byxor och inom loppet av två minuter hade mannen inbjudit mig till att bo med honom i ett par byxor (som var stora, jag kommenterade dock att det nog skulle vara trångt ändå). och sagt att mina ögon hade samma färg som medelhavet, haha. Snacka om rekord raggning, fattades väl bara att han skulle gå ner på knä och fria.. Vilket jag dock slapp! Sedan var han inne dagen efter och härjade med mig igen och pratade om mina små lillfingrar så att alla hörde! Jösses, intressant hur en del människor fungerar!! haha, och bra jobbat av oss att redan ha stamkunder fast vi bara har haft öppet i en vecka!! 



 

Koenigsegg CCRX, en annan sorts special edition.

 

 



Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, vilken komisk anekdot. Han kommer snart att fria;)

2008-12-05 @ 10:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0