Listen up

För en tid sedan slängde en av mina arbetskamrater in en demo-skiva på mitt kontor med orden "lyssna på den här".
Det var en såndär hemmagjord skiva, inget omslag eller nåt, och bara två låtar.

Jag lyssnade och konstaterade att det var helt okej. Lite Brolle Jr på ett glatt, poppigt lite jazzigt vis.
"Det är min son och hans kompis som spelat in den" säger H så stolt som bara en pappa kan vara.

Igår lyssnade jag på p3 när jag plötsligt hör en välkänd melodi, ett klatchigt visslande som jag genast känner igen.

Självklart måste jag slå ett slag för HAMMARIN & ROBIN som numer har en låt som spelas på p3 minst en gång om dagen.



Kommentarer
Postat av: A

ojoj kændisar från kumla næsta då? =)

2008-12-04 @ 11:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0