2 december

Jag tänkte you-tuba in ett avsnitt Sunes Jul om dagen, men det kanske är tråkigt.
Hur som helst, alla klipp finns på den fantastiska sajten youtube.

Yeah, yeah. Jag tänkte bjuda på en scen ur mitt liv.

23 november 2007 träffade jag två av mina största idoler: Sören&Anders när vi jobbade på bokmässan på Örebro slott.
Denna konversation utspelade sig:


Emma: "Tja... jag måste bara säga att ni är typ mina största idoler!"
Sören&Anders: "Jaha, vad roligt!"
Emma: "Alltså jag är 19 år men min bästa julklapp förra året var Sunes Jul-DVD:n"
Sören&Anders: "Jaha, vad roligt!"
Emma: "Det är typ min bästa film!"
Sören&Anders: "Jaha, vad roligt!"
Emma: "Det är lite komiskt, min syster skickade precis sms om att jag skulle ta med den när jag ska hem till mamma och pappa lite senare."
Sören&Anders: "Jaha, vad roligt!"
Emma: Jag träffar en kille just nu, på första dejten tittade vi på Sunes Jul.
Sören&Anders: "Jaha vad roligt!"

(Samtalet fortsatta i samma anda, jag minns inte exakt vad Sören&Anders svarade. Jag blev lite nervös och tjötade vidare.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0