Vår älskade popkung 50 jordsnurr


Så dagen till ära, okej klockan har slagit tolv men..., ska vi fira Michael Jackson.
Min favorit artist och dansare. Jag gjorde faktiskt ett av mina livs bättre moonwalk framträdande tidigare i afton helt tillägnat vår blackandwhite-kung.

Redan i tidig ålder blev han en stjärna o på outfiten att tyda skulle det hålla i sig.


Han fick en hudsjukdom eller hur var det!?


Men idag på sin 50-års dag är han ändå glad.
- Jag känner mig ung, är hans kommentar.

Ung 50-åring | ?Jag känner mig ung?, sa födelsedagsbarnet Michael Jackson i en intervju i morse.


Michael! Jag skulle betala tiotusentals kronor för att se en konsert med dig!









Kommentarer
Postat av: History

Ja, en underbar artist har fyllt år, en enastående artist som är grym. Ingen kan dansa som MJ och det finns ingen som kommer i närheten av King Of Pop Michael Jackson



Visst är han udda men jag tror att han är en snäll person som vill inget annat än sprida kärlek och glädje med sin musik och underhållning. Och han får leva som han vill så länge han är lycklig o inte skadar ngn annan.



Hare

2008-08-30 @ 20:37:44
URL: http://www.historysman.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0