ha(ha)t attack

detta har fröken själv lagt märke till, likheterna alltsåVisst är jag beroende av blondinbella o hennes blogg värld.
Men jag känner en viss frustration över att hon tjänar/blir känd på sin blogg.
Varje månad lägger hon upp någon printscreenad bild från bloggtoppen om hur många läsare hon har i veckan.
Och självklart ökar det hela tiden. Hon skrev för ett tag sedan att hon har som mål att ha en miljon läsare nästa år och att hon kryper ifrån de andra stor bloggarna.
Nu ska jag göra mitt för att hindra detta.
Högst 1 klick på blondinbella per vecka och minst 25 klick på alla som tävlar mot henne.
Enbart för att provocera (och kanske lyckas med att sänka henne mohaha)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0