Emmaboda '08

Så jag tänkte ge er en lite update om Emmaboda.
Min kamera dog andra dagen så det blev inte så många bilder men här kommer några iallafall.

jonis sara kalle
Kalle delade ut partymasker

moto boy
Motoboy var något av det bästa jag såg på festivalen.

aina
Stora brillor.

viktor
Viktor byggde ett eget solskydd av knäckebröd haha.

sara
Sara vrickade foten under Markus Krunegårds spelning så vi hängde med henne i sjukhustältet.
Då mådde hon bättre!


jakob
Snygg-Jakob som jag inte sett på år och dar var på plats.

ainis
En sleten morgon kunde jag inte hitta min tandborste.
Det blev att borsta tänderna med tandpetare och tandkräm.
Som tur var hittade jag den sen.


camp laser
Här har vi halva campet samlat en solig eftermiddag. Sånt här häng är det bästa som finns.
Olle, Pontus, My, Maja, Aina, Emma, Eric, Axel och Lovis.


Hoppas ni förstår att livet går ut på att ha så roligt man bara kan.
Och så roligt man bara kan har man på Emmaboda.

Kommentarer
Postat av: Jonis

Tänk om man kunde se bilderna också. =(

2008-08-14 @ 11:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0