Lycklig

Jag är så jävla lycklig! Jag har sånt jävla flyt nu.. Allt bara rullar på i värsta bra farten. Käns så jäkla skönt, äntligen!
Lite Tomas Ledin, Vi är på gång! (Ni har väl inte missat att han kommer till Stortorget i kväll kl 19?)
Som sagt, känns som jag har lite "go with the flow" in my life...

Har nämligen hittat världens näst bästa blogg( vi är ju såklart bäst).. Och här snackar vi inte fjortis som tror sig kunna mode, vi snackar en supermegaperfektroligkulsnyggbajsbäst blogg.. Jag säger bara en sak, enjoy... 

Sen har jag ju fått ett heltidsjobb med! Hur jäkla skönt är inte det?? SÅÅÅ HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR SKÖÖÖÖÖNT!!!! JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAAAAA!!! Jag är bara så jävla bra! :D Och så har jag en sjukt snygg kille, bara så ni vet! Han är bäst!!!! Och ni andra med är bäst! Och jag älskar livet!!!! WIIIII!!!!!  Och om jag komemr på hur man lägger in en youtube nu så ska ni få lyssna på världens bästa låt som man bara vill garva när man hör för att jag har sånna jävla sjuka minnen till den låten.. Typ europaresa, åreresa osv... haha  ha det gott och rulla tummarna lugnt!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0