En snabbis

Förmodligen kommer det komma lite historier postumt om hur jag haft det under tiden jag legat lågt med bloggandet. Men en snabb update på läget i mitt liv skulle kunna se ut såhär:

Just är jag hemkommen efter en helg hos vänner i Växjö.
Förra veckan var det Göteborgs kulturkalas, eldprovet på min praktik där jag jobbade över 80 timmar på 7 dagar.
I tisdags flyttade jag sedan hem till Kumla och jag bor hos mina föräldrar igen.
På onsdagen började jag jobba 50% på Närkesten där jag sitter på kontoret och vänder papper (bokföring kallas det visst).
Jag börjar så smått komma igång med innebandyn igen. Ska satsa för fullt detta år.
Några av mina bästa vänner har eller ska flytta för att plugga/jobba.
Jag är rätt nöjd som singel. Det finns en man, men jag är hellre ensam än lycklig med nån annan.
Över lag kan man säga att jag inte vet varken ut eller in.
Jag vet inte vad jag vill göra eller vad det ska bli av mig.
Typ så...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0