118 800 superdyr nummerupplysning

Den senaste tiden har vi konsuumenter fullkomligt överösts av reklam om alla möjliga möjligheter till nummerupplysningar, hitta.se, eniro och allt vad det heter. En i raden av alla dessa heter 118 800, deras slogan går ungefär "superbillig nummerupplysning, via telefon och sms". 

Perfekt tänkte jag! Då är det bara att ringa på då! =) Det är ju så enkelt att bara slå några siffror istället för att leta reda på en dator och det är inte alltid man har tillgång till det.. 

Sen fick jag telefonräkningen...



Inte fan var det billigt kan jag lova er.. Jag hade ringt dit 4 gånger... NI kan ju bara gissa vad jag fick betala för det kalaset.. Inte var det superbilligt iaf.. Så iframtiden så letar jag reda på en dator ändå, det är det värt. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0