Kändisspotting -kind of

Av en händelse så slog jag på Tvn i fredags i samband med att jag städade lite här hemma. Ett frågesportprogram lett av Rikard Olsson med namnet Vem vet mest fångade mitt intresse.
Mest av den anledningen att jag kände igen en av de deltagande.
Denna kvinna är från Hallsberg och jag är 110% säker att jag har haft med henne att göra i något sammanhang.
Däremot kan jag inte för mitt liv placera henne.
Mitt hopp står nu till mina forna klasskamrater, kan ni svara på detta: Hade vi denna kvinna som föreläsare eller dylikt i Upplevelsearrangörs-utbildningen?


Kommentarer
Postat av: Jasmine

JA!

Hon hoppade väl in när Inger var sjuk?

Typ gammal PUAelev som nu jobbade med konst åt nån skola, typ hade målat i barnens hus?

2010-01-18 @ 00:22:35
URL: http://jasminemede.blogg.se/
Postat av: aina

var det inte data lärarn?

2010-01-18 @ 04:08:45
Postat av: L80

Jovisst!!

Vi hade henne som föreläsare, hon skrev en artikel i "en tidning" och dessutom var hon vikarie för I när hon var sjukskriven... just det, hon är en fd elev oxå:-) Heppåre

2010-01-18 @ 13:17:51
Postat av: Ida

COOOLT! Ja det hade vi, va hon inte någon form av stand-in för inger? Tror hon var föredetta elev..?? Kan jag ha rätt?

2010-01-18 @ 19:13:01
URL: http://stadstrio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0