Underbara

Om jag tackade världen för en underbar dag härom sistenns så vill jag nog passa på att göra det idag med. 

Vad var bra med den här dagen:

1. Vädret, så skön vårsol 
2. Alla glada människor
3. God lunch med kollega på Amuse
4. Såg nummer 013 i Reg-nr-jakten
5. En liten fågel hörde av sig
6. Va på spinning med Xet, sjukt kul!
6. UNDERBAR ÖVERRASKNING!!

Sista punkten får avslutas med en bild. 


Jo det är jag och Jenni, för hundra år sedan typ. har inte sett henne sedan Augusti eftersom hon varit ute och rest i Australien, Nya Zeeland och Thailand. Hade på känn att hon skulle dyka upp i Sverige inom kort, och vem stövlar in på mitt jobb idag om inte Jenni i egen hög person! Jag DOG av glädje! :D Underbara hade satt sig i bilen på Arlanda och sedan kom hon förbi mig på vägen hem!!  ÄLSKAR DIG FÖR DET!


Okej världen, ALL KÄRLEK!
VÄLJ GLÄDJE!



P.s Har märkt att det där med att vara glad smittar av sig så lätt på andra, så jag ser det lite som mitt mission att hålla alla på jobbet glada, och när även Neggon kommenterar att jag är glad och ler, då har man lyckats lite tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0