Finito bandito

Okej, I admit, jag hade lite svårt att skiljas från det och bara radera kontot. Jag hade kvar det ett tag för att se om det skulle hända något kul, haha. Såklart gjorde det inte det. Eller, jag vet inte, hade 25 nya mail, men jag kände inte att jag skulle lägga ner mer energi på att stärka min självkänsla på det ytterst själviska sättet. Så nu är den borta! Men dock värt att pröva för er som känner er nyfikna, en på mitt jobb berättade för mig idag att hon blivit inspirerad av mig och nu hittat någon som hon troligtvis ska träffa i helgen i Sthlm! :)
Något annat som blev finito idag är min kollegas anställning, han har fått nytt jobb och sa upp sig idag! :( Good luck Thomiis...
ps. Jag tycker Emmi kan få typ 5 p. jag menar glögg,pepparkakor och lussekatter och mandlar osv hör ju ihop till julfikat så det drar ner poängen lite.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0