Vägglöss

Mina föräldrar vet att jag gillar Björn Gustavsson så klockan åtta i söndags kväll lockade de ut mig från mitt rum med:
"Björn är på teeevee!"

Felix Herngrens röda lag ställdes mot Linda Rosings blåa lag i en tävling i sk. Human Tetris som i den svenska versionen kallas "Hål i väggen".

Idag läste jag i Metro att detta nya underhållnings(?)program blivit tittarsuccé. Men precis som min mamma frågar jag mig "är detta roligt?".
Berodde inte succén delvis på att detta var Björns första offentliga framträdande på flera månader? Hur många kommer egentligen att titta nästa vecka?

Inte jag..

Kan nästan tycka att den japanska versionen till och har mer underhållningsvärde...



Kommentarer
Postat av: aina

ja det där var faktiskt lite roligt. såg dock inte den svenska versionen...

2008-09-16 @ 13:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0