Ang USA:s nya president..

..så har jag kommit på ett så klockrent skämt.
Igår när jag åt kvällsmat så bara kom det, tjoff.
Däremot är jag lite tveksam till om man ska våga outa detta på bloggen.
Alltså hur ska man kunna ta patent på ett skämt, jag vill ju inte att nån annan ska ta äran för min briljanta idé.
Å andra sidan så har skämtet hunnit bli lite gammalt tills jag är en känd komiker.
Svårt dilemma...

Ska överväga detta ett tag. Och till alla er som är irriterade på att jag inte berättar skämtet så kan ni ju leva på hoppet att det snart publiceras här på bloggen.

Tills dess, ha ett bra liv.


Kommentarer
Postat av: Ido

Sms:a skämtet till AIna så hon kan skriva ner det i humor boken :) Hon daterar skämten och skriver ner författaren, det vill säga, då har du bevis på att du är upphovsmakare och ägare till skämtet :) (Hon sitter brevid mig nu och dricker vin och säger vad jag ska skriva :) Förresten så ska du följa med oss ut imon och då kan Aina ta med boken så du kan läsa allt som är skrivet :)





Pussss

2008-11-07 @ 22:17:45
URL: http://stadstrio.blogg.se/
Postat av: therése

typ som

"hur ska man nu kunna spela neger och president?"

2008-11-08 @ 19:05:23
URL: http://nihilisten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0