Upplevelsearrangörens överlevnadshandbok

Det Goda Värdskapet
Ja mina vänner, jag kan inte med ord beskriva hur gärna jag skulle vilja ansluta mig till er för att avnjuta ett glas rött eller två. Ett tag var jag lite inne på att ta mig ett glas i min ensamhet men det blev inte så.
Istället har jag tagit mitt ansvar som bliviande Upplevelsearrangör och beställt boken. Den bok som alla Upplevelsearangörer världen över bara måste ha, en handbok i värdskap och service, nämligen: Det goda värdskapet av Jan Gunnarsson.
Boken är en försenad födelsedagspresent av mina föräldrar. I butik kostar den 359:- men beställer man den på Internetbokhandeln får man den för överkomliga 202:- och är man dessutom student med CSN-kort är frakten gratis. Finurligt va?







Kommentarer
Postat av: al

Oj, vad många ni var! Vet inte i vilket inlägg jag ska svara X))



Hehe, Allt Möjligt är jättekul, har den själv inspelad från den nyårsafton den visades. Här ska minsann inte spelas över nånting! =))



al

2008-07-21 @ 23:17:45
URL: http://aljohansson.blogg.se/
Postat av: aina

det jobbiga är dock att den är pytte liten och tunn o lätt läst o rolig så man har läst ut den på två kvällar, då är det en ganska dyr timpeng så att säga.. haha men bra är den!

2008-07-21 @ 23:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0