I am broken and alone...

Jag är förkrossad, i dubbelbemärkelse.
Våran dator är paj, typ lika paj som en smulpaj.. Den är söndersmulad och krossad och DÖD! Och alltihop är R's fel. Men han har lämnat in den på lagning. Men det kommer ta typ 3 veckor. Sen får vi tillbaka den, eller en ny. för det går nog inte att laga en smulpaj-dator. Jävla R, håller med Aina om den där slit och släng kulturen. Varför måste man hela tiden ha nytt nytt nytt.. Nu ska jag börja handla på myrorna också, och bikupan eller röda korset eller vad det heter, fast de har semester stängt. Så jag får vänta tills augusti, fast då har jag ju iofs fått lön igen så då kanske jag inte är så sugen på det men iaf. Jag köper alltid ekologisk mjölk, det är väl bra?

Vad köper ni för ekologiska saker? Eller har ni någonsin haft en smulpaj-dator?




Kommentarer
Postat av: aina

bröders bröd eller något heter det i öret också! haha

2008-07-15 @ 18:10:16
URL: http://stadstrio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0