Ida bakar

hej och välkomna till den icke glamouräsa coverserien Ida bakar, som ni säkert har förstått är det en cover på Leila Bakar. Jag fullkomligt älskar henne och alla hennes goda recept. Idag tänkte jag att jag skulle göra kanelkakor till det kommande kalaset på tisdag..  Här har ni resultatet...



Jävligt fastbrända kakor...

Det stod visserligen att kakorna skulle få färg, tror dock att detta var ltie för mycket färg.. Det ser mer ut som sotklumpar än kakor.. Tur för mig att jag har några dagar på mig att göra nya, hoppas jag hinner vädra med.. Det luktar bränt som bara den nu nämligen.

Om någon som läser det här jobbar på bageri och känner att ni vill donera en gåva, hör av er för adressen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0