På tal om tattoos...

Jag planerar att göra en runt jul när jag har lite ledighet. Måste dock bli innan nyår. Har nämligen slagit vad med chefen för han tror inte att jag vågar.

Jag har alltid tänkt såhär:
Nej jag ska inte göra nån tatuering -tänk om jag ångrar mig när jag är 50 och kroppen inte längre ser ut som när man var 20-something...

Men så kom jag på att man kan vända på det:
Ja jag borde göra tatuering nu. -Tänk om jag ångrar mig när jag är 50 för att jag INTE gjorde någon när man var ung och fräsch...

Så. Ska höra runt lite med tatuerare i stan. Jag är nämligen lite inne på att göra en i white ink.
Diskret men ändå så finns den där. Känns som en bra början för en tatuerings-oskuld..

Det skulle bli lite som denna isåfall:


Dock EJ detta motivet...
Hur som, som det ser ut nu ska jag och min syster göra en likadan. Blir liksom en syskon-tatuering.
Men jag hinner säkert ändra mig igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0