Ska vi danse?

Enligt säkra inside-källor (Aina) så heter tv-programmet Let's dance "Ska vi danse?" i Norge. Lite nördigt faktiskt och ganska typiskt norrmännen. Men hur många skulle på allvar titta på svenska versionen av Let's dance om det hette Fårjaglov?

Skit samma, jag ska ändå inte titta på det där programmet ikväll. Och detta är förmodligen det sista inlägget jag någonsin kommer att lägga energi på det programmet heller. Det är svartlistat för all framtid och jag tror att ni vet varför...(Har ni märkt att jag inte ens skriver namnet på programmet längre utan bara nämner det som "programmet"?)


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Haha I Spanien heter det "Mira que bailar!" Alltså "Nämen titta vem som dansar!" Det skulel väll vara ett passande namn? :P

2009-01-09 @ 13:29:00
URL: http://jasminemede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0