Investeraren Emma

Jo jag har självklart också investerat. Mina största investeringar består i teknikprylar faktiskt. Jag är dock ingen prylbög som man kanske kan tro om jag berättar att jag både har köpt en ny Tv, mobil och laptop. Det var mer något som jag verkligen behövde.
Datorn har varit vajsing i ett halvår, för att nu sluta fungera helt och hållet. Mobilen har jag haft i två och et halv år så det känns helt okej att köpa ny. Det här med Tv:n så måste jag faktiskt erkänna att jag aldrig har ägt en egen Tv, detta är min första.

Så nog är det goda investeringar jag har gjort, inte sant?

Kommentarer
Postat av: aina

Låter mycket bra o dyrt! ;)

2009-01-02 @ 18:04:17
URL: http://stadstrio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0