BIG news, the end of an era..

Igår kollade jag på de 3 sista avsnitten i sex and the city-boxen och så avslutade jag det hela med the Movie.. Och det känns förjävligt. Slutet på en era, den har följt mig under de mörkaste månaderna och skänkt ljus åt mina dagar. Den har fått mig att pallra mig upp på morgonen och kollar ett avsnitt eller två innan jobbet, den har gett min själv frid och hjälpt mig att koppla av. Nu är det slut.. Jag vet inte om jag ska skratta och glädjas med Carrie för att hon får sin Big i slutet eller om jag ska gråta... 

Kanske har någon ett bra förslag på någon annan serie som jag nu kan ge mig in på? 

Det är slut på en annan era, eller i alla fall så blir det nu säsongs uppehåll. i nästa vecka så ska jag nämligen flytta ut ur lägenheten här på väster och in i en annan på Öster. Och eftersom det inte är slut på något så är det the Big news... Så alla som vill får jättegärna komma och hälsa på!! Eller åtminstone låna ut någon bra DVD-box. Aina kanske känner sig manad nu när hon har utökat sitt förråd ganska så rejält??


Love


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0