Bevis på att jag är cool 4

Skulle skjutsa Tussen till dagis idag. Och vi hade ingen barnstol, men jag tänkte att det nog inte var någon fara, visst inte så bra förebild men vaddå?

 Pysstan! Vad händer på vägen? Jo självklart blir lilla Ida stannad och invinkad. Jag har haft körkort i snart 2,5 år, men aldrig blivit stoppad i en kontroll, så det var ju väldigt nervöst bara för det, att jag sedan visste att Tuss egentligen skulle haft kudde gjorde ju inte saken bättre! Tur han låg och sussade och inte märkte något. Men det kändes så himla typsikt att jag skulle bli stoppad just idag. Hann tänka att jag förmodligen skulle bli av med körkortet och förmodligen få en saftig böter innan jag fick blåsa. Tur jag inte hade druckit något, och Tur att jag hade med mig körkortet!  Tur att polisen var supersnäll och bara sa så här..

"Jag tycker du kan ha dem 2500:- till någonting roligare, men säg inte till någon att jag såg det här"..

Nej nej, det ska jag inte göra.

Måste ju vara för att jag var så cool eller vad tror ni?
Nu ska vi ha en bra dag! :)



Tussen, Moster Ida kommer aldrig mer åka bil med honom..  :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0