Good Morning

Ingen va lyckligare än jag när jag insåg att smurfarna fanns på spotify, och vilka låtar sen! De släppte ny platta förra sommaren (2008) och de har gjort sina egna "smurfiga" veritioner av bla. Umbrella och Hard Rock Halelulja (Smurf Rock, det är cool ja - min personliga favorit). Jag vet inte när jag hade så kul sist (: 

Annars så är väl min vardag otäckt lik Emmas, Tradera-beroende (jag gick in nu i morse för att lägga sista buden i en aktion men priset skenade iväg så jag lät den gå till någon annan). Jag ägnar mig åt olika online-aktiviteter. Typ Omegle.com, facebook, massa kul bloggar och annat smått och gott. 

Så Aina, go Ahead och berätta om din inte så vanliga vardag nu då :) 


Puss och Godmorgon alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0