Ajöken


Så detta kanske blir sista inlägget på länge.Vet inte hur det kommer se ut med internetcafé och tid över för sådana ändamål.
Joo då. Såklart jag kommer skriva så fort jag kan!

Nu är det 40 min kvar tills flygbussen utanför dörren ska hoppas på och jag tror inte ens då att jag kommer fatta att nu åker vi.
Äh det kan nog bli ganska kul o få en chock det första man gör när man kommer ut ur flygplatsen på andra sidan atlanten!
Vi har iallfall kirrat skjuss från flygplatsen av en äkta NY bo så det känns tryggt.

Så ni inte glömmer hur jag ser ut

Måste kila.
Men ha en bra dag, eller vecka, eller månad. Eller ja ha det bra tills vi hörs igjen!
Pussokram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0