Skägget i brevlådan

Okej jag kommer nu erkænna en sak.
Jag har tidigare bestæmt mig før att totalt ignorera nya julkalendrar då de alltid ær sådana moralkakor och urtrista.
Så jag gav en stor suck nær mina svenska jobbarkompisar skulle låna datorn før att kolla på førsta avsnittet nu på 9 rasten.
Men till allas førvåning ær det jag som sitter klistrad framfør dataskærmen och skrattar så jag grinar.

Anledningen ær:
Måns Nilsson
Anders Johansson

 
Jag tror ni vid det hær laget vet att de ær mina två bæsta bæstaste bæstaste favoriter. (framfør allt måns min egna lilla sexgud)
Så att de har huvudrollerna i årets julkalender Skägget i brevlådan vænder hela denna trista december månad før min del.
Nu jævlar SVT Play ska ni få se på økade tittarsiffror.

Bye


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag måste nog ta mig en titt på dina älsklingsfavoriter..

Jag visste dock att de skulle vara med, nämnde det här: http://stadstrio.blogg.se/2008/october/kumlainfo.html



Missade du det?

2008-12-01 @ 12:56:13
URL: http://stadstrio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0