Investeraren Aina

Ja jag ska berätta för er vad jag har investerat i.
Som tidigare nämnt åkte jag o min syster till Ginza strax innan jul
Det blev verkligen en shoppaloss dag för mig.

Detta köpte jag för mina egna beskattade pengar:
Sally - Hela serien
Saltön - Säsong 1
Saltön - Säsong 2
C/o Segemyhr 1:1
En fyra för tre - Första säsongen
Ett gott parti
Gunnar Govin
Heja Björn - Hela serien
Nisse Hults historiska snedsteg
Stockholm boogie
Sunes Jul
Veronica Maggio - Vatten & Bröd
Chords - Things we do for things
Skrotnisse
Galenskaparna/AfterShave - Lyckad nerfrysning av Herr Moro + Resan som blev av
Galenskaparna/AfterShave - Den enskilde medborgaren
En spricka i kristallen
G - som i Gemenskap
Jack
Rapport till himlen


Detta mina vänner är en investering för själen för precis under tvåtusingen.

Och ja, jag tror ni märker vad jag gillar för slags film haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0