FILM TIPS?

Igår skulle jag och Anna se på film.
Jag hade laddat ner Babas bilar. Visste egentligen ingenting om filmen.
Och efter att ha somnat efter 10 minuter in i filmen och sedan vaknat av att Anna stængt av 45 min in i filmen så kan vi ju dra slutsatsen att den inte var så bra.
De pratar bara massa finska och en blond Sara Sommerfeldt ær ingen højdare.
Har ca 30 min kvar att se men det tænker jag inte gøra.
Raderade hela filmen från datan istællet.
Nej, jag kænner att jag behøver en typisk Aina film snart.
En svensk film helst från 90-talet med skådespelare som briljerar.
Lite skev komik och ordvitsar vore inte fel om den innehøll.
Någon som har ett tips?

aina_12700706_13133894

Kommentarer
Postat av: Toris

Monopol :D ;)

2008-12-08 @ 19:37:09
Postat av: Ido

Om du hade frågat mig Aina hade jag kunnat säga att den filmen är skiitdålig! haha Jag somnade nämligen också när jag var där!!

2008-12-08 @ 20:41:16
URL: http://stadstrio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0