Drama

I lørdags var jag lite rund under føtterna med mina vænner och sjælvklart førla jag min kamera ngn stans.
Någon stans långtbort, hos någon som jag egentligen inte kænner.
Ræddningen, trodde jag, var nær jag fick tag på ett nr till hon som hade festen. Många sms skrevs både från mig och från andra, men inget svar. Førren igår kvæll.
En norsk tjej svarar och undrar vad det ær vi snackar om. Vi førklarar att en kamera glømts hemma hos henne och att vi undrar om det går att komma bort o hæmta den. Då berættar hon att hennes mamma heter Grete och att vi kan få hennes nummer istællet.  Jaha. TACK
OCH VEM FAN ÆR GRETE?

Fel nummer hade vå fått och jag gav upp hoppet om min kæra Ixus 60.
Men så idag nær jag springer omkring som en galning før att leta på plåster till mitt upp cuttade finger hør jag en ljus stæmma ropa på skånska: Aina, jag har din kamera!
Vænder mig om och dær står en tjej med ett smile och hela min værld hamnar rætt igen.
Yess.

Så kæra læsare, medarbetare, motståndare, buksystrar.. ja what ever, Ikvæll blir det lite bilder från helgen.
Håll ut.

Kommentarer
Postat av: Emma

Sicken tur! Världen var påväg att rämna där ett tag...;)

2008-12-15 @ 12:41:31
URL: http://emmeri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0